به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوکان با اشاره به سالروز 12 فروردین و تبریک این روز اظهار کرد: همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرموده‌اند '12 فروردین روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران و پیروزی مستعضفان بر مستکبران و روز تثبیت انقلاب اسلامی بود' این روز زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در ایران و جهان شد.
وی ادامه داد: مردم در روز 12 فروردین 1357 اختلافات قومی و قبیله‌ای را از بین برده سبب استقلال کشور شده و زمینه از بین رفتن حکومت طاغوت برای همیشگی تاریخ شدند.
امام جمعه بوکان با بیان اینکه مردم در روز جمهوری اسلامی شناسنامه انقلاب را ثبت کردند، افزود: مردم با بیش از 98 درصد به نظام جمهوری اسلامی رای آری دادند و سقوط نظام شاهنشاهی به دست رهبری مرجعی دینی را رقم زده و در این راستا امام راحل نیز ماهیت نظام را به رأی مردم گذاشتند.
ماموستا خلیفه زاده اضافه کرد: در کمتر از 2 ماه از پیروزی انقلاب انتخابات برگزار و مردم ماهیت نظام را با آرای خود تثبت کردند و چنین حادثه ای در هیچ یک از دیگر انقلاب های جهان اتفاق نیفتاد.
امام جمعه بوکان همچنین گفت: امسال 2 مسئله مهم را پیش رو داریم که یکی از آنها براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مسائل معیشتی مردم و دیگری انتخابات است.
وی در خصوص برگزاری تبلیغات توسط نامزدهای شوراهای اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید به همدیگر احترام بگذارند و به شیوه‌ای سالم باهم رقابت کنند و از تخریب هم در فضای مجازی بپرهیزند و قدردان خون شهدای این انقلاب بوده و با هدف خدمت به مردم وارد میدان شوند.
به گزارش ایرنا، شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد که از این تعداد 56 هزار و 557 نفر در روستاها و 194هزار و 846 نفر در شهر ساکن هستند.
مهمترین اخبارایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
7510/3093** خبرنگار: محمد ادیب **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.