به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در جمع شورای قشر و کارگروه تخصصی صنعت سازمان بسیج مهندسین یزد افزود: ما هشت سال جنگ نداشتیم بلکه ما هشت سال دفاع مقدس داشتیم چرا که ذات مسلمان جنگ طلبی نیست ولی دفاع از حریم ولایت، مرزهای کشور و ارزشهای انقلاب جزو وظایف ماست.
نماینده مجلس در ادامه با تشریح وضعیت فعلی کشور و تاکید بر دشمنی های اسکتبار با مردم این مرز و بوم و حضور فرزندان این کشور درجبهه های سوریه و عراق خاطر نشان کرد: الان نیز در وضعیت جنگ ما قرار داریم لیکن با حالتی پیچیده تر چرا که دشمن در حوزه نظامی که از موفقیت بر علیه ما مایوس شده در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی سعی بر غلبه بر ما را دارد.
موسوی بیوکی ، ولایت پذیری بسیجیان را یک اصل مهم قلمداد کرد و گفت: باید قابلیت و توانایی های خود را متبلور سازیم تا بتوانیم شعار اقدام و عمل را در اقتصاد مقاومتی عملیاتی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: شما انتظار دارید اقدام و عمل را چه کسانی انجام دهند، رسالت بسیجی این است که در این حوزه ورود کند و به گونه ای عمل کند و قابلیت های خود را نشان دهد تا مردم پای همه صحنه های سخت انقلاب بایستند.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، بهره گیری از فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را چراغ راه بسیجیان برای حل مشکلات دانست.
نماینده مردم یزد و اشکذر در پایان با طرح مساله انتخابات شورای شهر فرهنگ سازی در این حوزه را از مهمترین مسائل بر شمرد و لزوم داشتن تخصص و برنامه ریزی چهار ساله را از جمله نکاتی دانست که جزو شرایط حضور در این رقابت به شمار می آید.
استان یزد دارای 300 هزار بسیجی است که در قالب اقشار مختلف فعالیت می کنند.
7536/ 5054 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.