به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته در مصلای امام علی(ع) افزود:به کوری چشم دشمن انقلاب ما 40 ساله شد و تمام نقشه های دشمن نقش برآب شد.
وی با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تبلیغات مسموم دشمنان را بی اثر خواهد کرد، گفت: ملت ایران با حضور حماسی خود ضمن تجدید بیعت با انقلاب پیام اتحاد خود را به جهانیان خواهند رساند.
امام جمعه دزفول ریشه کنی بی سوادی و نهادینه کردن روح خودباوری را از دستاوردهای انقلاب دانست وگفت:با پیروزی انقلاب موتور پیشرفت علمی روشن و توسعه کشور شتاب گرفت.
خطیب جمعه دزفول بیان داشت:ملت های مسلمان تحت ظلم از انقلاب سرمشق گرفتند و مسیر تمدن بزرگ اسلامی در جهان بواسطه انقلاب هموار شده است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی از انقلاب بعنوان یکی از عوامل بازدارنده توطئه بدخواهان یاد کرد اظهار داشت:نباید فریب لبخند آمریکا را خورد و به آنها اعتماد کرد.
وی سوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) را تسلیت گفت و افزود:حضرت فاطمه(س) مبارزات سیاسی زیادی با ظالمان داشت که باید الگوی بانوان باشد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی در بخش دیگری از خطبه های امروز 19 بهمن ماه سالروز همبستگی نیروی هوایی ارتش و ملت افزود:این همبستگی نقطه عطف وتاریخی ملت وارتش است که سقوط رژیم طاغوت را تسریع کرد.
خطیب جمعه دزفول رونمایی از موشک زمین به زمین دزفول خبر داد وگفت:این خبر مسرت بخش و تحقق وعده فرمانده هوا فضای سپاه کشور جای تقدیر دارد.
وی از طرف مردم دزفول از این اقدام انقلابی مسئولان تقدیر کرد.

***راهپیمایی 22 بهمن نمایش انسجام و اتحاد ملت ایران است
آبادان -ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، نمایش اتحاد و انسجام ملت همیشه در صحنه ایران است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه آبادان اظهار داشت: 40 سال است دشمنان لحظه ای برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی غافل نشدند ولی با درایت مقام معظم رهبری در عرصه های حساس، همه این توطئه ها ناکام ماند.
وی افزود: آمریکا با اعمال انواع تحریم و فشار اقتصادی تلاش کرد مانع وارد شدن انقلاب اسلامی ایران به پنجمین دهه عمر خود شود ولی امت اسلامی ایران این موضوع را بارها به اثبات رسانده که هر وقت تحرک و تفرقه انگیزی دشمنان را احساس کند، پرشورتر و قدرتمند تر از همیشه وارد میدان شده و از انقلاب دفاع خواهد کرد.
خطیب جمعه آبادان با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشانگر آن است که تحریم های خارجی تاثیری در روحیه مردم نداشته است، گفت: حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه، پاسخی دندان شکن به کسانی است که با کمرنگ شدن حضور مردم شاد می شوند و فکر می کنند که به خواسته های خود دست یافته اند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: ما اینک به انقلابیونی نیاز داریم که محکم پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند و خسته نشده اند و اینها همان شهدا و خانواده های شهدا و رزمندگانی هستند که رزمندگی را تا دفاع از حرم اهل بیت (ع) ادامه داده اند.
وی افزود: اسلام در منطقه بخصوص در کشورهای عراق، مصر، لبنان، لیبی، سوریه و... در حال تکثیر است و دشمن از این واهمه دارد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور در خصوص تصویب SPV گفت: ملت ایران هیچ گاه نمی پذیرد که زیر بار ذلت نفت در برابر غذا برود، این حرکت اروپا به معنی تحقیر ملت ایران است در حالی که غذا و دارو جز تحریم ها نبود.
خطیب جمعه آبادان گفت: اقدام اروپایی با فرار رو به جلو بوده و ۹ ماه وقت ملت ایران را گرفتند ضمن اینکه آن چیزی که از کوزه اروپایی ‌ها تراویده همان چیزی بوده است که از قبل پیش ‌بینی آن امکان پذیر بود.

***تا آخرعمر مرگ برامریکا برسرزبان ها است
شوش-ایرنا-امام جمعه شوش گفت: تا آخر عمرمرگ بر آمریکا بر سر زبان ماست و در راهپیمایی 22بهمن ماه درچهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با قوت و با شکوه تر از سال های قبل شرکت خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد امام در خطبه های این هفته نماز جمعه شوش با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن افزود:حضور در راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران عین عبادت بوده و باعث ایجاد رعب و وحشت در دل استکبار و ایادی آن در منطقه است.
وی گفت:راهپیمایی امسال نیز مثل سال های گذشته و پرشورتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد و یکبار دیگر قدرت انقلاب و ملت ایران به جهانیان نشان داده می شود.
حجت الاسلام امام خاطرنشان کرد: هنوز هم بعد از چهل سال شعار ما همان نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکاست و به آنها می گوییم ما تا آخر ایستاده و مقاومت را تنها راه مقابله با شما می دانیم.
خطیب جمعه شوش به تشریح برخی از رویدادهای چهار دهه گذشته پرداخت و گفت: همه اهداف انقلاب اسلامی تحقق نیافته اما دستاوردهای بزرگی در این مدت بدست آمده است.
امام جمعه شوش همچنین با اشاره به 19 بهمن روز نیروی هوایی اظهار داشت: 19 بهمن ماه از جمله روزهایی است که کمر طاغوت شکست، چرا که بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام راحل در سرعت بخشیدن انقلاب اسلامی نقش موثری داشت.
وی گفت: همه مسولان کشوری و استانی حق را باید بگیرند ما این بخش را نباید فراموش کنیم که در گرفتن حق بیدار شویم و درعقب افتادگی استان برخی مسئولان کوتاهی کردند.

***امام جمعه اندیمشک: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده ثبات انقلاب است
اندیمشک-ایرنا-امام جمعه اندیمشک با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی و نقش مردم در این رویداد بزرگ قرن گفت:حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه بار دیگر نشان دهنده ثبات انقلاب و بیعت مردم با آرمان های انقلاب است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:این حضور حماسی بیانگر اقتدار نظام اسلامی و ملت است و بار دیگر دشمنان را ناامید خواهد کرد.
وی اظهار کرد:مردم با حضور در صحنه های مختلف ، نشان داده اند تبلیغات منفی دشمن و توطئه های آنها ، خللی در اراده ، اعتقاد و اهداف والای انقلاب ندارد.
وی بیان کرد:جنگ تمام عیار دشمنان علیه انقلاب اسلامی در طول چهار دهه انقلاب اسلامی ادامه داشته اما ملت ما هیچ گاه از مسیر واقعی خود خارج نشده اند.
امام جمعه اندیمشک افزود:تحریم ها و تهدیدهای دشمن در طول این چهل سال شدت یافت اما مردم ایران اسلامی با صبوری ، اعتقاد و حضور به موقع در صحنه، همواره پیروز این توطئه های دشمنان بوده اند.
حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا افزود:این بیانیه یک بیانیه گستاخانه است که نشان می دهد آنها می خواهند به اهداف خود برسند.
وی گفت:عده ای درون کشور از این بیانیه حمایت می کنند و می خواهند انتظارات اتحادیه اروپا را برآورده سازند در حالی که آنها هر روز یک توقع جدید خواهند داشت.
وی در بخش دیگری گفت:رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ، صیانت از دستاوردهای انقلاب است و همه باید در این خصوص کوشا باشیم.
امام جمعه اندیمشک با تاکید بر همدلی برای رفع مشکلات مردم ، از حضور فرماندار و مسئولین دستگاههای اجرایی در دیدار چهره به چهره با مردم در محل مصلی نماز جمعه تقدیر کرد.
7281/7280/7104 /7278/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.