محمدکاظمی روز جمعه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حماسه‌های فراوانی خلق کرده‌اند.
وی اظهار داشت : خدمات و دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف علمی ، فناوری ، نظامی ، اقتصادی ، عمرانی و... کم نیست و این موفقیت‌ها به‌ رغم توطئه‌های دشمنان در سایه همدلی اتحاد ملت ایران ، به ‌دست‌ آمده است.
کاظمی نسب خاطرنشان کرد : مردم باید از این دستاوردهای عظیم به نحو شایسته‌ای ، آگاه شوند و این نه تتها وظیفه رسانه‌هاست ، بلکه وظیفه همه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی هم است .
وی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست دستاوردهای دولت را اطلاع‌رسانی کنند تا مردم در جریان خدمات نظام قرار گیرند.
فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه همچنین تصریح کرد: انقلاب ایران با مترقی‌ترین قانون اساسی دنیا توانست، زمینه سعادت مردم را فراهم کند که بعد از گذشت 40سال ، انقلاب به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شد.
وی با دعوت از قشرهای مختلف مردم به شرکت در آیین‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، تأکید کرد: مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری و حفظ ارزش‌های انقلاب ، با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، جواب دندان‌شکنی به یاو گویاهای استکبار خواهند داد و توطئه‌های آنها را نقش بر آب خواهند کرد.
فرماندار ابرکوه همچنین گفت: همزمان با سیزدهم بهمن‌ماه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان یزد ، علاوه بر ادای احترام به شهدا ، زنگ انقلاب در یکی از مدارس بخش بهمن که یکی از نقاط کمتر برخوردار استان است نواخته خواهد شد.
وی گفت: همچنین در سفر یک‌ روزه مسئولان استان در این روز ، از 32 طرح عمرانی که با صرف 658 میلیارد ریال به اتمام رسیده بهره‌برداری می‌شود .
کاظمی نسب افزود: این طرح‌ها بیشتر در حوزه‌های کشاورزی ( اجرای آبیاری نوین )، دامداری ، بهداشت و درمان ، ورزشی ، آموزشی و خدماتی است.
رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه یاد آور شد : همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر علاوه بر افتتاح طرح‌های عمرانی اجرای 450 برنامه اصلی و 100 برنامه جنبی در این شهرستان آغاز ‌شده است.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.