به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: در همه سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان لحظه ای از مانع تراشی و برنامه ریزی برای وارد کردن آسیب به این انقلاب غافل نشدند اما با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و سپس مقام معظم رهبری در کنار حضور همیشگی مردم در عرصه های حساس، همه این توطئه ها ناکام ماند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دولتمردان و سیاستمداران آمریکا با اعمال انواع تحریم و فشار اقتصادی تلاش کردند مانع وارد شدن انقلاب اسلامی ایران به پنجمین دهه عمر خود شوند اما ملت ایران این موضوع را بارها به اثبات رسانده که هر وقت تحرک و تفرقه انگیزی دشمنان را احساس کند، پرشورتر و قدرتمند تر از همیشه وارد میدان شده و از انقلاب دفاع خواهد کرد.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: آمریکایی‌ها خیال کردند که تحریم های گسترده و فشار اقتصادی در کنار توطئه آفرینی از طریق فضای مجازی می تواند مردم را از ادامه همراهی با انقلاب ناامید و پشیمان کند اما همه این نقشه ها نتوانست موجب خالی شدن صحنه ها توسط مردم هوشیار ایران شود.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مردم نارسایی های اقتصادی و معیشتی دارند اما هرگز با تداوم نظام اسلامی مشکلی ندارند و حاضر نیستند بار دیگر عرصه را برای ورود آمریکا و دیگر کشورهای استکبار به ایران هموار کنند.
امام جمعه گرگان بیان کرد: 22 بهمن روز نشان دادن وحدت و یکپارچگی مردم با نظام است و ملت در این روز بار دیگر اثبات خواهند کرد که حفظ انقلاب یک خواسته همگانی است .
به گفته آیت الله نورمفیدی، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب می شود مسوولین و دولتمردان به پشتیبانی و حمایت مردم دلگرم تر شوند و فعالیت و تلاش خود برای حل مشکلات را بیشتر کنند .
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.