سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی افزود: نیروی انتظامی برای مردم و از دل مردم بوده و برای برقرار نظم و امنیت در کشور بصورت شبانه روز تلاش می کند.
وی ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی تلاش کردند و هر سال اعلام می کنند که امسال جمهوری اسلامی ایران شکست خواهد خورد.
سردار اشتری اظهار داشت: رئیس جمهوری کم عقل آمریکا بارها اعلام کرده که پایان کار جمهوری اسلامی رسیده است ولی مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان دادند که وفادار به نظام و انقلاب هستند .
وی افزود: دشمنان نظام نمی توانند این انقلاب و نظام را که متکی بر مردم و براساس مبانی دینی شکل گرفته است، از مسیر خود منحرف کنند.
فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران مقتدارانه راه خود را ادامه می دهد و از گردنه های پرخطر عبور کرده و چهل سال های آینده را فرزاندان ایران اسلامی جشن خواهند گرفت.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است، گفت: ملت ایران اسلامی با هوشیاری کامل و مقتدرانه در مقابل توطیه های دشمنان ایستاده است.
سردار اشتری خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی وظیفه حفظ امنیت و ارتقا نظم و آرامش جامعه را برعهده دارند و به صورت شبانه روز در اقصی نقاط کشور حضوری فعال داشته و تلاش می کنند.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی 14 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده تا مردم در امنیت و آرامش کامل زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی زندگی کنند.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اقتدار توام با هوشمندی، رافت و عدالت که از تاکیدات مقام معظم رهبری است در سرلوحه کار نیروهای انتظامی قرار دارد، اضافه کرد: براساس نظرسنجی های انجام شده اعتماد مردم به نیروهای انتظامی افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه کشور در حوزه دفاعی پیشرفت‌های زیادی داشته است، گفت: ما یک طرف مذاکره در همه اتفاقات منطقه هستیم و قدرت و بنیه دفاعی ایران در حدی است که کشورهای بزرگ دنیا ما را رقیب خود دانسته و در یک طرف مذاکره قرار می‌دهند.
سردار اشتری با تاکید بر اینکه همه روز ۲۲ بهمن خواهند دید که چه هنرمندانه و با شکوه برگزار خواهد شد، گفت: دشمن ۱۳ آبان تلاش به ناامیدی مردم می‌کرد ولی هیچ سالی همانند امسال راهپیمایی با شکوه‌تر از ۱۳ آبان نداشتیم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از خدمات سردار محسن حسن خانی تقدیر و سردار حسین عبدی به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.