به گزارش ایرنا، سردار مصطفی ایزدی روز دوشنبه در همایش ملی نقش رزمندگان استان قزوین در عملیات مناطق غرب و شمالغرب کشور که در مسجد امام خمینی برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون فرازها و فرودهای متفاوتی داشته که باید برای نسل امروز به درستی تبیین شود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از همان روزهای آغازین با جنگ و حمله منافقان روبرو شد، اظهار داشت: حمله منافقان در غرب و شمالغرب کشور تنها مختص به ضد انقلاب های داخلی نبود بلکه ما با گروهی از ضد انقلاب های ایرانی و خارجی درگیر بودیم.
سردار ایزدی به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد مجاهدت های خاموش اشاره کرد و افزود: رزمندگان استان قزوین در مناطق غرب کشور نقش فعالی داشتند و به تعبیری مجاهدت های آنها در این دوران خاموش مانده است.
به گفته وی بسیاری از جانبازان و شهدای دفاع مقدس در غرب کشور متعلق به استان قزوین هستند، عنوان داشت: رزمندگان استان قزوین به عنوان خط شکنان های اصلی در مناطق عملیاتی غرب کشور شناخته می شدند.
ایزدی در ادامه سخنانش به شهدای برجسته قزوین اشاره کرد و گفت: حجت واقعی ما در طول دفاع مقدس مجاهدت های شهید حسن پور، ابوترابی، بابایی و رجایی است که باید همواره قدردان آن باشیم.
وی در ادامه به زندگی شهید والا مقام محمد بروجردی پرداخت و توضیح داد: شهدای ایران به دلیل مراتب بالای معنوی از زمان شهادتشان آگاه بودند به گونه ای که شهید بروجردی شب قبل از شهادت با من وداع کرد.
این مسئول نظامی راه نجات کشور را حمایت از ولایت و تداوم راه شهیدان دانست و گفت:ملت ایران از مرد و زن گرفته تا پیر و جوان در دفاع مقدس مجاهدت های بسیاری کرده اند و اکنون باید همه قدردان این دستاورد بزرگ باشیم و راه آنها را ادامه دهیم.
سردار ایزدی به پتانسیل عظیم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام (ره) بارها فرمودند که انقلاب اسلامی در نهایت به فتح فلسطین و ظهور امام عصر (عج) متصل خواهد شد و همه باید تلاش کنیم که این موضوع محقق شود.
وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ثابت کرده که همواره در مقابل با هرگونه ظلم و استکبار کوتاه نخواهد آمد و برای سرکوب جریان های انحرافی و مرتجع به رهبری نظام های لیبرالی تلاش خواهد کرد.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.