نماینده مردم بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از وضعیت نابسامان شهر بندر امام خمینی، گفت: از استاندار خوزستان خواسته‌ام با استفاده از تمام ظرفیت های قانونی خود، به این موضوع ورود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی بیان داشت: شهروندان بندر امام در این یکسال اخیر، از عملکرد فوق‌العاده ضعیف و غیرمسئولانه‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر به ستوه آمده و مرتباً به ناچار مراتب اعتراض خود را به این‌جانب منتقل می‌نمایند و خواهان تغییر اساسی در رویه های معمول و سیستم مدیریت شهری هستند.

وی افزود: روکش آسفالت خیابان‌ها از بین رفته، معابر از وضعیت نامطلوب بهداشتی به مرحله‌ی بحران رسیده است، هیچ‌گونه اقدام عمرانی در این شهر صورت نگرفته، خیابان‌ها مملو از چاله و کندگی شده، فضای سبز دستخوش سوء مدیریت و قتل‌عام درختان گردیده، دفع آب‌های سطحی به ضعیف‌ترین شکل خود صورت می‌گیرد، سگ‌های ولگرد خیابان‌ها را به تصرف خود درآورده‌اند و صدای مردم را هم کسی نمی‌شنود.

WhatsApp Image 2019-01-28 at 2.20.38 PM(3)

گلمرادی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر منتخب این مردم و متعهد به خدمت برای آنها هستند، ولی برخی از آنان ظاهراً تعهدات خود و شعارهایشان را فراموش کرده و با نادیده گرفتن شکایات گسترده مردمی، همچنان از ادامه‌ی وضعیت فعلی مدیریت شهری  حمایت می‌کنند. در این شرایط، هنجارشکنان و دشمنان قسم‌خورده ملت ایران نیز هرازچندگاه از این وضعیت نابسامان پیش‌آمده نهایت استفاده را کرده و این شهر را به یکی از نقاط نا امن کشور تبدیل نموده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در صحبتی که با استاندار خوزستان داشته‌ام، به جد خواستار دخالت وی به‌ عنوان نماینده عالی دولت در استان، به موضوع بحرانی شهر بندر امام شده‌ام و چنانچه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقدامی صورت نگیرد، مسأله را از طریق دستگاه‌های نظارتی کشور دنبال خواهم نمود، هرچند این بارِ اضافه‌ای است که به دلیل عدم توجه شورا و شهرداری به وظایف خود،  و بنابه خواست مردم، متوجه بنده به‌عنوان قانون‌گذار شده است، ولی ناچار به دخالت در این موضوع برای سامان بخشیدن به وضعیت زندگی موکلینم هستم.

WhatsApp Image 2019-01-28 at 2.20.38 PM(6)

WhatsApp Image 2019-01-28 at 2.20.38 PM(5)

گلمرادی با ذکر این مسئله که متأسفانه اقدامات اخیر شورا و شهرداری تحت هیچ شرایطی مورد تائید شهروندان نیست و جای دفاع هم ندارد، از اعضای شورای شهر بندر امام خواست تا بیش از این به شکاف بین مردم و شورا و در نهایت تبدیل بندر امام به یک بحران جدی دامن نزنند و تا قبل از آغاز سال نو، شهر را به شرایط عادی خود برگردانند.

WhatsApp Image 2019-01-28 at 2.20.38 PM(2)

WhatsApp Image 2019-01-28 at 2.20.38 PM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.