به گزارش ایرنا مهران باباپور روز شنبه در جلسه تعیین هیات رییسه جدید شورای شهر اهواز افزود: رای اکثریت اعضای این شورا در این رای گیری نشان دهنده وحدت میان اعضای شورای اسلامی شهر اهواز بود.
وی گفت: رای هر 13 عضو شورا امانتی بر دوش ریاست شورا است که باید به خوبی از آن محافظت کند.
وی افزود: اگرچه چند عضو شورای شهر ایراداتی در انتخاب ریاست شورا داشتند اما در جهت حفظ وحدت و همبستگی در شورای شهر، در نشست رای گیری شرکت کردند.

** مدیران شهری ترسی از تخریب ها نداشته باشند
رییس جدید شورای اسلامی شهر اهواز نیز با اشاره به اینکه مدیران شهرداری بدون دغدغه تخریب و انتقادات کار خود را انجام دهند گفت: قانون سرلوحه عمل همه است و هرجا به مشکل برخوردیم باید مطابق آن عمل کنیم.
عبدالزهرا سنواتی با اشاره به اینکه شهرداری سازمانی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد ادامه داد: اگر قرار بر ارزیابی مدیران شهرداری باشد به طور قطع مدیرانی که بیشترین خدمت را به شهروندان ارایه کرده اند امتیاز بیشتری کسب می کنند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شهرداری عمکلرد سنتی است افزود: بیشتر مدیران شهرداری توانمند هستند اما به دلیل سیستم سنتی حاکم بر شهرداری شاهد بروز خطا در عملکرد کارکنان و مدیران شهرداری هستیم.
سنواتی در ادامه گفت:باتوجه به مشکلات اقتصادی، مردم بیش از پیش به برنامه های مفرح نیاز دارند که این امر در اولویت برنامه های شهرداری و شورا قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه منافع مردم را بر منافع برخی ارجح بدانیم افزود: از سویی دیگر به دنبال تقویت بخش خصوصی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری هستیم.

** برخی هجمه ها ضد اعضای شورا ناحق است
یک عضو دیگر شورای اسلامی شهر اهواز نیز با اشاره به اینکه در عملکرد هر مدیری نقاط قوت و ضعف بسیاری وجود دارد گفت: در این مدت شاهد برخی اتهامات غیر منصفانه ناحق ضد اعضای شورای اسلامی شهر اهواز بودیم.
حسین حیدری با طبیعی دانستن برخی اختلاف نظرها میان اعضای شورا افزود: 13 رای عضو شورای شهر در انتخاب رییس جدید شورا یک پشتوانه قوی برای وی محسوب می شود.
بنابراین گزارش، در انتخابات هیات رییسه جدید شورای شهر اهواز برای هر کدام از سمت ها تنها یک نامزد وجود داشت که عبدالزهرا سنواتی به عنوان رییس، مهران باباپور نایب رییس، محمد هادی قنوات منشی اول، محمدرضا ایزدی منشی دوم و اسکندر لطفعلی زاده خزانه دار ، برای یک سال انتخاب شدند.
پیش از این محمدجعفر فلسفی با 13 رای موافق به مدت یکسال ریاست شورای اسلامی شهر اهواز را برعهده داشت.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.