محمد نبیونی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج که امروز برگزارشد به برخی از مغایرت های قانونی کمیسیون تطبیق در فرمانداری که در واقع مصوبات شورا ها را بررسی می کند، پرداخته شد.
وی افزود: مواردی مانند بکارگیری فرزندان افراد متوفای شهرداری که توسط فرمانداری عودت داده شده بود در صحن علنی مطرح و مورد قبول قرار گرفت.
نبیونی اظهار داشت: همچنین برخی لوایح که در خصوص جابه جایی بودجه از محل ردیف های عمرانی، مسائل زیست محیطی و اماکن ورزشی توسط فرمانداری کرج ایراد گرفته شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در این نشست همچنین اکبر سلیم نژاد به عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون تلفیق فرمانداری معرفی شد تا مصوبات شورا اسلامی شهر را پیگیری کند.
این مسئول با اشاره به اینکه در نشست امروز شورای اسلامی شهر کرج شاهد اولین حضور شهردار کرج در این نشست بودیم، افزود:قرار شد شهردار کرج حضور حداکثری در نشست های این شورا را داشته باشد.
نبیونی بیان داشت:در نطق پیش از دستور شورا که توسط برخی اعضای شورای اسلامی شهر کرج مطرح شد رسیدگی به موضوع ساخت و ساز غیر مجاز، پلیس ساختمانی و دستفروشان و کاسبان و همکاری و مساعدت بیشتر با آنان مورد توجه قرار گرفت.
7410/ 6155 خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.