مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: با توجه به شرایط و نگاه ویژه به خوزستان اکنون ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات در دو زمینه اشتغال و مسکن برای مدد جویان کمیته امداد تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، پیش از ظهر امروز سه شنبه ۱۸ دی ماه، باجلان در نشست تخصصی ادارات کمیته امداد خوزستان که با محوریت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اهداف این نشست، اظهار کرد: در نظر داریم فرهنگ پرداخت قرض الحسنه اسلامی نمونه را در کشور ترویج دهیم.

وی افزود: در نظر داریم به نیازمندان با کمترین تشویقات اداری وام قرض الحسنه واقعی بدون دریافت کارمزد را پرداخت کنیم.

باجلان در پاسخ به این پرسش که تا کنون چند نفر را در بحث اعطای تسهیلات تحت پوشش خود قرار دادید، بیان کرد: در ۹ ماهه ابتدای سال ۹۷ حدود به  ۱۹۵ هزار نفر با اعتباری حدود ۹۰۰ میلیارد تومان در زمینه کارگشایی در جهت پرداخت وام های جهیزیه، درمانی و سایر نیازمندی های افداد مددجو در سطح کشور و برای بیش از ۷ هزار خانوار با ۳۷ میلیارد تومان وام در خوزستان اقدام کرده ایم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: پرداخت وام های اشتغال در راستای توانمند سازی و سیاست هایی که کمیته امداد وضع کرده برای مددجویانی است که می خواهند از این خدمات  استفاده کنند.

وی درباره دیگر اهداف این نشست عنوان کرد: بخش دیگری از این تسهیلات  با مبلغ ۱۵۰ هزار فقره تسهیلات با اعتبار ۴۵۰  میلیارد تومان به ساخت و تعمیرات مسکن مددجویان  اختصاص  پیدا می کند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد  ولایت خاطرنشان کرد: در ۶ ماه گذشته با توجه به شرایط اقتصادی کشور حدود ۵۰ میلیون تومان وام کارگشایی پرداخت کردیم.

وی تاکید کرد: در سفر به خوزستان با تاکید ریاست کمیته امداد کشور،  ۱۵ میلیارد تومان  وام اشتغال و ۱۵ میلیارد تومان وام مسکن تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه با توافق مدیران استان به ۳۰۰۰ خانوار شناسایی شده پرداخت شود، در صورت افزایش ظرفیت به ۲۰ میلیارد تومان نیز افزایش خواهد یافت.

باجلان در خصوص عملکرد استان خوزستان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را خوب ارزیابی کرد و بیان کرد: با توجه به تعاملی که مدیر عامل استان و همکارانشان دارند، جزو استان های خیلی خوب ما هستند، برای اینکه بدانید ما چقدر در کار خود موفق بوده ایم، باید از مددجویان ما بپرسید میزان رضایت آنها درصد موفقیت ما را نشان می دهد.

WhatsApp Image 2019-01-08 at 5.25.37 PM(5)

WhatsApp Image 2019-01-08 at 5.44.36 PM(1)

WhatsApp Image 2019-01-08 at 5.44.36 PM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.