هدایت صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس وام کارگشایی پرداخت شده از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این استان به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان بطور میانگین برای هر متقاضی 2میلیون 660هزار تومان بوده است.
وی اظهار داشت: هدف اصلی این صندوق، ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه است که پرداخت این تسهیلات با شرایط آسان به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه بسیاری از مشکلات این قشر در حوزه کارآفرینی، اشتغال‌زایی، اقتصادی و معیشتی با مشارکت خیران و سپرده‌گذاران را برطرف می کند.
این مسئول ادامه داد: با سپرده گذاری خیران در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه بدون هیچ سودی به مددجویان و نیازمندان پرداخت می شود که علاوه بر نهادینه شدن فرهنگ خیر و احسان در جامعه برای خیران و سپرده گذاران این عمل صالحات باقیات است.
صفری افزود: خیران و نیکوکاران، شرکت ها، هیات های مذهبی و مساجد می توانند با سپرده‌گذاری در این صندوق به نهادینه کردن فرهنگ زیبای قرض‌الحسنه در جامعه و حل مشکلات مددجویان و نیازمندان کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد از ابتدای سال جاری تا کنون نیز با پرداخت 10 میلیارد و 823 میلیون تومان تسهیلات برای 738 مددجو فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 34 هزار و 249 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، که در مجموع 4.1 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.