هدایت صفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 56درصد در قالب تسهیلات کارگشایی و به میزان سه میلیارد 675میلیون تومان بوده است.
وی اظهار کرد: به‌منظور اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از 2 میلیارد و 845 میلیون ریال نیز در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به جامعه هدف این نهاد از ابتدای امسال از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت‌شده است.
صفری افزود: در کنار ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، پیگیری وصول اقساط به‌منظور بازگشت منابع در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف از وظایف مهم صندوق امداد ولایت است.
وی بیان کرد: با فعالیت اثربخش در این حوزه در چهارماهه ابتدایی امسال بیش از 2 میلیارد و 860میلیون تومان از اقساط وام‌های پرداختی به مددجویان وصول‌شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: تسهیلات پرداخت‌شده به مددجویان تحت حمایت از محل منابع داخلی کمیته امداد و سپرده خیران بوده و زمینه‌سازی برای افزایش سپرده خیران در صندوق امداد ولایت موجب می‌شود، خدمات کمیته امداد در این بخش افزایش‌یافته و متقاضیان دریافت تسهیلات از این نهاد در پشت نوبت دریافت خدمت کنند.
وی از هدف‌گذاری برای جذب 14 میلیارد تومان سپرده خیران در صندوق امداد ولایت استان زنجان تا پایان امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: شناسایی صندوق‌های محلی، مساجد و خانگی و استفاده از ظرفیت آن‌ها برای انتقال منابع به صندوق امداد ولایت و جذب خیران علاقه‌مند به فعالیت در حوزه قرض‌الحسنه در تحقق برنامه پیش‌بینی‌شده استان بسیار موثر و راهگشا است.
به گفته صفری، تسهیلات ارائه‌شده در صندوق امداد ولایت کمیته امداد در قالب تسهیلات کارگشایی و خودکفایی و اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزارو 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17هزار سالمند، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.