محمد رضا همتیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد این استان در نیمسال ابتدایی 96 به میزان 66 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده بودند.
وی بیان کرد: در 6 ماهه نخست 97 از مجموع تسهیلات پرداختی، 31 میلیارد و 900 میلیون ریال وام در قالب 967 فقره تسهیلات کارگشایی به مددجویان پرداخت شد و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد، هشت فقره تسهیلات مسکن به ارزش یک میلیارد ریال دریافت کردند.
همتیان گفت: با توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در این مدت، 216 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان 35 میلیارد 510 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند.
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان ادامه داد: در 6 ماهه نخست سال جاری، 37 میلیارد ریال سپرده گذاری توسط سه هزار و 663 فقره افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت انجام شد.
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با اشاره به اهداف این صندوق از ابتدای تاسیس، یاد آور شد: تسهیلات بدون کارمزد در سرفصل ‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج، به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان به منظور ارتقای کیفیت زندگی آن ها پرداخت می‌ شود.
به گزارش ایرنا، 21 هزار و 210 نفر معادل سه درصد از جمعیت 702 هزار نفری استان سمنان زیر پوشش کمیته امداد هستند، از این تعداد هشت هزار و 600 خانوار در قالب 13 هزار و 640 نفر ماهانه از این نهاد مستمری دریافت می کنند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.