به گزارش ایرنا سرلشکر محمد حسین باقری روز چهارشنبه در آیین گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرداری اهواز و تجلیل از خانوده شهدا و ایثارگران خوزستان در مجتمع فجر سپاه اهواز بیان کرد:
حماسه 9 دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و پس از راهبری رهبر معظم انقلاب، مردم خالق اصلی این روز حماسی بودند.
وی افزود: در فتنه سال 88 پیروز اصلی میدان مردم بودند اما برخی از مسئولان یا مردود و یا تجدید شدند.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم برای دین سرمایه گذاری کردند و در این مسیر خسارت سنگینی به آنها وارد شد اما با این وجود برای حمایت از ولایت فقیه ذره ای عقب نشینی نکردند.
وی بیان کرد: غرب گراها و نفوذی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حاکمیت نفوذ داشتند اما آرام آرام پرده های دشمنی آنها با قرآن و عترت و نظام اسلامی برداشته شد.
سرلشکر باقری ادامه داد: آنها با ایجاد آشوب در آن سال ها حضور حماسی و گستره مردم پای صندوق های انتخاباتی را به کام مردم تلخ کردند؛ آنها از پیش برنامه ریزی کرده بودند که درصورت رای نیاوردن بحث تقلب مطرح شود.
وی گفت: سران فتنه با بیانیه های مختلف هزاران نفر را سازماندهی و به حضور اعتراضی در خیابان ها دعوت کردند؛ساعت ها پیش از پایان رای گیری اعلام کردند که برنده انتخابات شده اند و همین امر زمینه را برای اعتراضات گسترده فراهم کرد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: آنها اگر هرنوع اعتراضی به نتیجه انتخابات داشتند باید آن را از مجاری قانونی پیگیری می کردند.
وی ادامه داد: هیچ سازو کاری برای تقلب در انتخابات وجود ندارد مگر اینکه به دلیل برخی موارد تعدادی صندوق باطل شود که آن هم راهکار قانونی خود را دارد.
سرلشکر باقری در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که سه هفته پیش برگزار شد فرمودند: ملت ایران بیداری خود را حفظ کند؛ آمریکایی ها گفته اند در سال 98 قرار است اقداماتی صورت دهند که ملت باید هوشیار باشند.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.