به گزارش ایرنا علیرضا علوی سه شنبه در آیین افتتاح خط تولید انبوه مته حفاری در شهرک صنعتی شماره سه اهواز بیان کرد: با راه اندازی خط تولید انبوه مواد شیمیایی پرکاربرد به دنبال آن هستیم تا مواد شیمیایی پرمصرف و پر کاربردی که در تحریم ها وارد کشور نمی شوند را تولید کنیم.
رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به ساخت مته حفاری در این سازمان گفت: اعتماد صنعت نفت به دانشگاهیان و همکاری متقابل دانشگاهیان و مجموعه نفت باعث راه اندازی این خط تولید شده است.
وی افزود: در طول یک دهه روند ساخت مته حفاری جهاد دانشگاهی خوزستان، با وجود چهار نوبت تغییر مدیریت در ریاست سازمان انجام گرفت اما هیچگاه این پروژه از اولویت سازمان خارج نشد.
رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان بیان کرد: پروژه تولید مته حفاری ثابت کرد اگر با جا به جایی مدیریتی به سیاست های ترسیم شده سازمان مقید باشیم می توانیم به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه قدم اول پروژه ساخت مته حفاری جهاد دانشگاهی خوزستان یک پروژه پژوهشی با همکاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بود، بیان کرد: اگر این اعتماد از سوی مناطق نفت خیز جنوب انجام نمی گرفت، قطعا امروز شاهد افتتاح خط تولید انبوه ساخت مته حفاری در سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نبودیم.
در ادامه این آیین مدیر پروژه مته حفاری جهاد دانشگاهی خوزستان نیز بیان کرد: حمایت وزارت نفت در به ثمر نشستن این پروژه بسیار موثر بوده است.
حسن محمدی مجد افزود: هر چند در راه اندازی این خط تولید با مشکلات زیادی روبرو بودیم اما اگر به توان جوانان این سرزمین اعتماد داشته باشیم می توانیم به تولیدات بسیار ارزشمندی در کشور دست یابیم.
خط تولید انبوه مته حفاری توسط سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان امروز سه شنبه در شهرک صنعتی خوزستان توسط معاون اول رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
7158/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.