نشست جذب تسهیلات مقاوم سازی و اشتغال زایی روستایی، با حضور مدیر مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور در فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه که امروز سه شنبه 6 آذر ماه، در محل فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد؛ هزاریان فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه  یکی از مشکلات مقاوم سازی مسکن روستایی دشت آزادگان جذب اعتبارات است، اظهار داشت: با توجه به پیگیرهای صورت گرفته متاسفانه این مشکل هنوز حل نشده است. 

وی با بیان این مطلب که 50 درصد جمعیت دشت آزادگان را روستائیان تشکیل می دهند، افزود: بانک های عامل باید در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به متقاضیان، با جدیت هر چه بیشتر همکاری و مساعدت داشته باشند.

نماینده عالی دولت ضمن اشاره به اینکه قدمت شهرستان دشت آزادگان بیش از دیگر شهرستان ها است، بیان کرد: البته مسئولان دوست دارند به این مردم ولایت مدار خدماتی ارائه نمایند که انتظار می رود دستگاه های اجرایی در مقاوم سازی مسکن روستایی تعامل عملی داشته باشند؛ چون ما در حقیقت خدمتگذار واقعی مردم هستیم.  

سهرابی مدیر مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور نیز در این جلسه با بررسی راهکارهای جذب تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی دشت آزادگان، گفت: تا کنون دو میلیون واحد مسکونی روستایی در کشور مقاوم سازی شده اند که حدود 20 درصد آنها در دشت آزادگان است.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی به متقاضیان ،یاد آور شد: در سال جاری 65 میلیارد ریال برای مقاوم سازی مسکن روستایی شهرستان دشت آزادگان اختصاص داده شده است.

سهرابی همچنین بر ضرورت پرداخت تسهیلات مسکن بلاعوض به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی شهرستان دشت آزادگان تاکید کرد.

در این جلسه مدیران بانک های عامل شهرستان با ارائه گزارش مفصلی از عملکرد خود در خصوص پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن، خواستار توجه ویژه بنیاد مسکن در معرفی متقاضیان واقعی و پیگیری جذب تسهیلات شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.