رییس کمیته امداد شهرستان بندرانزلی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های عمران روستایی به خبرنگار ایرنا گفت: 18 واحد مسکن مددجویی در روستاها و سه واحد از این مسکن در شهر با اعتباری افزون بر شش میلیارد و 865 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است .
حسن کاوش افزود: سه میلیارد و 750 میلیون ریال از این اعتبارات کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان است و علاوه بر یک میلیارد و 990 میلیون ریال آورده مددجویان ، یک میلیارد و 125 میلیون ریال نیز تسهیلات بانکی است.
وی یادآور شد: همزمان با افتتاح مسکن مددجویی ، سه طرح اشتغالزایی شامل پرورش ماهی ، پرورش گاو شیری و راه اندازی سوپرمارکت در روستاهای اشپلا و آبکنار با اعتبار 800 میلیون ریال به بهره برداری رسید که این طرح ها برای 6 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
کاوش افزود: مجموع اعتبارات پروژه های مسکن مددجویی و طرح های اشتغالزایی ، رقمی افزون بر هفت میلیارد و 665 میلیون ریال است.
رییس اداره بهزیستی شهرستان بندرانزلی نیز با اشاره به افتتاح 13 پروژه مربوط به این اداره اظهار کرد: 12 مسکن معلولان بهزیستی و یک مرکز مشاوره با اعتبار 623 میلیون تومان به بهره برداری رسیده که53 میلیون تومان آن از منابع اعتبارات استانی است.
فرحناز غفاری فر افزود: برای هر واحد مسکونی 33 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن اختصاص یافته و آورده هر کدام از مددجویان بهزیستی 24 میلیون تومان است.
هفته‌ دولت امسال با محوریت شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال برگزار شد و گیلان در طول هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از یک هزار و 174 پروژه عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر یک هزار و 226 میلیارد تومان است.
در هفته دولت امسال در شهرستان بندرانزلی نیز 141 پروژه عمران و طرح های اقتصادی با اعتباری افزون بر 630 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
بندرانزلی با دو بخش و 28 روستا در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری **انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.