استاندارخوزستان در ملاقات مرزی با معاون وزیر کشور عراق گفت: مهم‌ترین پیام راهپیمایی اربعین حسینی (ع) دوستی و برادری دو کشور ایران و عراق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی ضمن تشکر و قدردانی از کمک‌ها و زحمات  کشور عراق برای برگزاری باشکوه اربعین حسینی (ع)، افزود: تلاش دولت عراق ایجاد زیرساخت‌های لازم با کمک جمهوری اسلامی ایران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: شعار اربعین امسال وحدت حول محور امام حسین(ع) است و این شعار موجب تقویت همبستگی، برادری و دوستی دو ملت که از پیروان ائمه اطهار هستند خواهد شد.

وی ادامه داد: این نشست مشترک به منظور تسهیل تردد در زمان برگشت زائران و همچنین یکسری هماهنگی ها و همکاری لازم بود تا زوار عزیز بتوانند با طیب خاطر و دغدغه کمتر ازعتبات عالیات برگردند.

شریعتی خاطرنشان کرد: امسال بحمدلله از مرزهای شلمچه و چذابه بیش از 750 هزار نفر به عتبات عالیات عزیمت کردند که 90 هزار نفر آنها اتباع خارجی بوده اند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باتوجه به همکاری، میزبانی و مهمان نوازی خوب برادران عراقی طبق نظرسنجی که انجام دادیم بحمدلله زوار هیچگونه نارضایتی نداشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.