به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی روز چهارشنبه در خطبه های نماز عید قربان در بجنورد اظهار داشت: شرایط کنونی کشور، شرایط سختی است اما به فرموده خداوند، آنان که در راه اسلام استقامت کردند همواره پیروز بوده اند.
وی افزود: قدرت های پوشالی استکبار در مقابل ایمان مردم، چیزی نیست و ما این را به عیان مشاهده کردیم که آمریکا با آن عظمت و تلاش برای همسو کردن سایر کشورها با خود، در زمینه داعش شکست خورد، ما در مقابل دشمن با یاری خداوند پیروز هستیم.
امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: اما در مسائل داخلی باید هوشیار و بیدار باشیم و بصیرت داشته باشیم، رهبر معظم، با سخنرانی خود سبب آرامش در کشور شدند و البته به دولتمردان هم تذکر دادند که مشکلات کنون که اوقات مردم را تلخ کرده باید حل شود.
وی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کنونی، همه علت خارجی ندارند بلکه سوء مدیریت در داخل هم علت است البته رهبری از دولت حمایت کردند.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی با بیان اینکه مدیران پاکدست در دستگاه های مختلف کم نیست گفت: انتظار می رود با فسادها برخورد شود و مسئولان با استفاده از حمایت رهبری از دولت، خدمات را دوچندان کنند.
وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان پرونده قابل قبول ندارند افزود: در برابر اقدامات دشمن، باید حرکت جهادگونه داشته باشیم تا بتوانیم از این گردنه عبور کنیم.
وی خاطرنشان کرد: نیروی توانمند ما توانستند هواپیمای جنگنده 100 درصد ایرانی را به پرواز درآوردند، چطور می شود در صنایع دفاعی اینقدر پیشرفت داشته باشیم اما درگیرمسائل اقتصادی و یا مشکلات صنعت خودرو هستیم.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی گفت: جوانان رشید که دانش هسته ای به دست آوردند و جنگنده ایرانی می سازند آیا نمی توانند مسائل اقتصادی را حل کنند، به قطع می توانند.
امام جمعه موقت بجنورد با تاکید بر اینکه باید اطاعت از رهبری سرلوحه کارها باشد گفت: هر جا از رهبری اطاعت کردیم عزتمندانه پیروز شده ایم.
نماز عید قربان در مناطق سنی نشین و شیعه نشین خراسان شمالی به طرز باشکوهی برگزار شد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.