به گزارش ایرنا حجت الاسلام اسدالله جعفری در خطبه های نماز جمعه بجنورد با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: همه این مشکلات ربطی به خارج از کشورو تحریم ها ندارد و براثر برخی سوءمدیریت ها و رفع نشدن به موقع مشکلات است که باید با قدرت، همدلی و وحدت قوای نظام پی گیری و حل شود.
وی با تاکید بر نقش پررنگ نظارت های مملوس بر کنترل بازار افزود: دستگاه های نظارتی با همگرایی، همسویی و انسجام و کمک گرفتن از مردم، نظارتی های مملوس برای حل مشکلات بازار داشته باشند.
حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه هر جا از مردم کمک خواسته شده از مسئولان جلوتر بوده اند گفت: بیشترین عملکرد نظارتی و قضایی به وسیله اطلاعات وگزارش های مردمی مسیر شده است.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه مبارزه با فساد در صدر خواسته ای رهبری و مردم است گفت: دستگاه قضا بدون ملاحظه در کنار دستگاه های اجرایی برای مبارزه با فساد کوتاه نخواهد آمد.
حجت الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز ورود اولین گروه آزادگان به کشور، آنها را سمبل ایستادگی و مقاومت خواند و افزود: اینان درسخت ترین شرایط پیام انقلاب وامام خمینی ومبارزه با ظلم را ثابت کردند.
وی با اشاره به در پیش بودن روز صنعت دفاعی گفت: زمانی در اوایل انقلاب در وضعیت بسیار نامناسب صنایع دفاعی بودیم و حتی سیم خاردارها را با مشقت وارد می کردیم اما اکنون ایران یکی از قدرت های برتر منطقه ای است.
خطیب موقت نماز جمعه بجنورد افزود: یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی در مقابله با زیاده خواهی استکبار سیستم بازدارنده دفاعی آن است.
وی با بیان اینکه دشمن از سه پایگاه قدرت نظامی ، قدرت پولی و قدرت رسانه ای و تبلیغاتی فشار می آورد گفت: ما نیز باید بر ای مقابله با طرح هاو برنامه های دشمن به همان مولفه های قدرت تجهیز باشیم.
7189 / 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.