به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: این حرکت نشان می دهد مساله دشمن شناسی و مقاومت برابر آن از ذهن مردم ما فراموش نشده است.
وی اظهار کرد: آمریکا با نقض برجام و اعمال تحریم های دوباره علیه ملت ایران، چهره دشمنانه خود را بهتر شناساند و بر منطق مصالحه با آمریکا خط بطلان کشید.
حجت الاسلام مقیسه خاطرنشان کرد: اساس دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی، استقلال نظام و مقابله با قدرتمند شدن کشورمان در منطقه و جهان است.
امام جمعه سبزوار گفت: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران به دست ماموران شاه، از مهمترین وقایع ضد استکباری 13 آبان در تقویم انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه پیشرفت علمی از پایه های اقتدار انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: دانش آموزان و دانشجویان با تحصیل علم و تلاش علمی به لحاظ علم و فناوری کشور را خودکفا کنند.
امام جمعه سبزوار با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال افزود: راهکار مقابله با تحریم دشمن اجرای اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی است.
حجت الاسلام مقیسه با بیان اینکه اسراف نکردن و مصرف تولید داخلی لازمه اجرای اقتصاد مقاومتی است، تاکید کرد: خانواده بزرگ دولت باید با رعایت اصل صرفه جویی و مصرف محصولات داخلی، پیشگام و الگوی مردم در طی این مسیر باشند.
امام جمعه سبزوار با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی افزود: راهپیمایی با شکوه اربعین فریاد مظلومیت امام حسین (ع)است که دلهای مسلمانان و مردم آزادیخواه جهان را به سوی مکتب اهل بیت(ع) گرایش می دهد.
مقیسه گفت: زائران اربعین با اخلاق خوب و نمایش وحدت مسلمانان، توطئه رسانه های غربی در بی اعتنایی به این حرکت عظیم و بی تفاوت جلوه دادن مردم نسبت به این حماسه بزرگ و دامن زدن به اختلاف ایرانی و عربی را خنثی کنند.
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.