به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی روز پنجشنبه در همایش ملی روز اصناف در استان اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم تا خارج از روال عادی، گرانی ها به مردم تحمیل نشود و در این مسیر دستگاه های نظارتی باید همراه اتاق اصناف باشند و با اخلال گران برخورد کنند تا مشکلات سریع تر حل شود.
وی با بیان اینکه اعتراض حق مردم است افزود: نباید اجازه دهیم دشمن از این اعتراض سوء استفاده کند.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا تصور می کند که ایران، چهلمین سال فجر را نمی بیند اما به کوری چشم دشمنان، فرزندان ما صدمین سال فجر و پیروزی انقلاب را جشن می گیرند.
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: نظام اسلامی ایران، ریشه دار شده است و به تعبیر آقای ظریف، دولت، حاکمیت و نظام و ایران یکی شده است.
صالحی گفت: البته برخی غفلت ها، بی توجهی ها و دشمنی خارجی ها و دوستان ناآگاه داخلی وجود دارد.
وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این نیست که دولت آقای روحانی را بزند، بلکه می خواهد ایران اسلامی را حذف کند.
صالحی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه خراسان شمالی در سال گذشته به لحاظ نرخ بیکاری در رده چهارم استان های کشور قرار گرفته است گفت: نرخ بیکاری در این استان 9.7 درصد گزارش شده است و در مشارکت اقتصادی نیز رتبه اول را به دست آوردیم.
وی با بیان اینکه از اصناف انتظار می رود در اجرای طرح کارورزی کمک کار باشند گفت: سهم استان در این طرح، 2 هزار و 565 نفر است که در سه ماهه امسال به کارگیری تنها 65 نفر محقق شده است.
استاندار خراسان شمالی افزود: در طرح مشاغل خانگی نیز سهم استان ایجاد شغل برای 117 نفر است که تا کنون برای یکهزار و 380 نفر اشتغالزایی شده است.

*برای چه باید استعفا کنم
استاندار خراسان شمالی در ادامه بیان اینکه برخی ها می گویند که استاندار باید استعفاد کند گفت: برای چه باید استعفا کنم، تا زمانی که دولت بخواهد در این استان هستم و خدمت می کنم.
صالحی اظهار داشت: دست همه کسانی که در مخالفت، نقد و یا موافقت با من، در جریان های مختلف حرکت دارند، می بوسم و اعتقاد دارم مخالفت، نقد و موافقت حرکت ایجاد می کند و صرف موافقت ها کار را پیش نمی برد.
وی افزود: همه باید برای توسعه استان قدم برداریم، اکنون زمان درگیری و اختلاف شخصی نیست و برای رسیدن به پیشرفت باید هم افزایی بیشتری داشته باشیم.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.