به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی جمعه در آیین بهره برداری متمرکز پروژه ها ی دهه فجر شهرستان گرمه با گرامیداشت چهلمین فجر انقلاب اسلامی مردم را ولی نعمتان مسئولان جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: پشتیبانی و حضور همیشگی مردم در صحنه باعث شده است این انقلاب از مسیر خود خارج نشود.
وی افزود: تفکر و تدبیر امام(ره) در جامعه ایجاد امید و نشاط بود و این مهم همچنان ادامه دارد و این دولت هم در خدمت مردم و در راستای اهداف ترسیم شده ایشان گام بر می دارد.

**مردم برای سرمایه گذاری به میدان بیایند
استاندار خراسان شمالی توسعه پایدار استان را مستلزم توسعه روستاها دانست و گفت: توسعه پایدار به صرف احداث راه و شبکه آب و برق ایجاد نمی شود بلکه باید شغل و درآمدزایی برای روستاییان و ماندگاری آنان تضمین شود.
صالحی افزود: برنامه های هدفگذاری شده برای روستاهای استان شامل روستای بدون بیکار، سبز و هدف گردشگری، در راستای توانمندسازی و الگوسازی برای بقیه روستاها و شهرها تعریف شده است .
وی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزا برای استان اختصاص یافته که نیمی از آن با سود تک رقمی است و تعاونی ها، روستاییان و عشایر می توانند از آن بهره گیرند.

**افزایش 130درصدی اعتبارات گرمه در دولت تدبیر و امید
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه اعتبارات شهرستان گرمه در دولت تدبیر و امید با 130 درصد رشد نسبت به گذشته به حدود 23 میلیارد تومان رسیده گفت: بودجه های دولتی کافی نیست و مردم نیز برای سرمایه گذاری به میدان بیایند.
صالحی در بازدید از سد در حال احداث گلمندره در شهرستان گرمه نیز این پروژه را اولویت های 13گانه استان در بودجه 97 استان ذکرکرد.
وی با اشاره به مطالبات پیمانکاران از دستگاه های اجرایی گفت: پیگیری پرداخت مطالبات پیمانکاران استان هستیم .
شهرستان گرمه در 150 کیلومتری جنوب بجنورد و در مسیر اصلی استان به استان های مرکزی و جنوبی کشور واقع است.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.