به گزارش ایرنا قاسم جعفری در آیین گرامی داشت 9دی در اسفراین با بیان اینکه فتنه گران امور را برعکس جلو می دهند، اظهار کرد: تکرار روز 9دی که رهبر انقلاب آن را یوم االله جادودانه خواند برای آن است که گذشته چراغی برای آینده باشد.
وی افزود: در 9دی مردم آمدند که بگویند آنها اصل انقلاب را که مبتی بر آمارن های خیر و الهی است دوست دارند و از نجا که خود علت به جود آوردنده و علت ابقای آن هم هستند از آن دفاع می کنند.
وی بابیان اینکه مردم در جمهوری اسلامی همیشه حرف آخر را می زنند و کار را تمام می کنند گفت: مردم برای این انقلاب جهاد کردند وشهید داند و آرمان های انقلاب را قبول دارند ولی آسیب ها را هم قبول ندارند که مسئولان باید برای رفع باید تلاش کنند.
نماینده سابق بجنورد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه در قالب های مختلف خود را نشان می دهد افزود: در فتنه برخی از جهل یا دل پاک مردم و یا ارادت مردم به امام سوء استفاده و مردم را دچار تردید می کنند .
جعفری با بیان اینکه امروزه برخی از انقلابی بودن خسته شده اند گفت: انقلابی که سرد شد اگر دوباره نیز گرم شود فایده ای ندارد پس تلاش کنیم انقلابی بودنمان را آنطور که ولایت می خواهد داشته باشیم .
جعفری گفت: یکی از اقدامات دشمن این است اولویت های جعلی مانند 'حصر' برای ما نقل می کند در حالی که مردم حل مشکل اشتغال جوانان و رکورد وسایر مسائل را می خواهند .
وی افزود: نیروهای انقلابی و مومن کمک به دولت را مصداق تعاونو علی البر و تقوا می دانند زیراکه موفقیت دولت را موفقیت مردم می دانند اما انتقاد منصفانه نیز دارند.
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد ./7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.