به گزارش ایرنا حسین فرخنده چهارشنبه در کارگروه فرهنگی هنری شیروان اظهار کرد: در بخش های مختلف باید حوزه فرهنگ و هنر دیده شود و از این ظرفیت های موجود کمک گرفته شود.
وی با بیان اینکه در حوزه تئاتر شهرستان های این استان مقام های خوبی کسب کرده است، گفت: این امر نشان دهنده این است که شهرستان ها باید دیده شود و شهرستان ها را در بخش های مختلف جدی بگیریم و هدف این است شکاف ها کم تر شود.
فرخنده با بیان اینکه باید به میزانی که با جامعه فرهنگی و هنری ارتباط برقرار می کنیم کارهای این حوزه را توسعه دهیم افزود: با وجود کم بودن اعتبارات فرهنگی، خدمات فرهنگی کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش داشته است که در بحث توزیع منابع اعتباری سعی بر این بوده توزیع عادلانه صورت گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در بخش های مختلف سعی کردیم از ظرفیت شهرستان ها استفاده شود و اگر هر شهرستان مشارکتی فعال داشته باشد جشنواره ها به آن شهرستان می رود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: چراغ انجمن های فرهنگی هنری شیروان همیشه فروزان است.
احمد زیبایی اظهار کرد: هنرمندان شیروان بسیار توانمند و بی ادعا هستند که صادقانه تلاش می کنند و با توجه به کمبودها از استعدادها و توانمندی های بالایی برخوردارند که تاکنون شاهد موفقیت آنان در حوزه مختلف فرهنگی و هنری و کسب رتبه های برتر در سطح کشوری بوده ایم.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.