سید هادی جوادی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایش بزرگ بابای مظلوم کاری از گروه فرهنگی هنری باران مهر با همکاری این اداره به روایت و کارگردانی شایان خسروی به مدت سه روز برگزار می شود.
وی گفت: این نمایش به روایت و بازخوانی وقایع شهادت امام علی (ع) و ضربت‌ خوردن امیرالمؤمنین علی(ع) به دست ابن ملجم مرادی است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس اظهار داشت: هنر نمایش یکی از بهترین ابزارهای انتقال مفاهیم ارزشی به اقشار مختلف جامعه است که طی آن هنرمندان با بازسازی و تمثیل وقایع صورت گرفته در تاریخ اسلام ، قابلیت درک و اشراف بر شرایط وقوع حوادث تاریخی را در ذهن مخاطب بالا می برند.
جوادی نیا افزود: اصحاب فرهنگ و هنر فردیس از اقشار متعهد و پیشتاز جامعه در تعمیق ارزش های والای اسلامی و انسانی هستند که با بهره گیری از استعداد ذاتی و خدادادی خود در راه ترویج فرهنگ اسلامی و نشر هنجارهای اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگ عمومی، توفیق خدمت و اثرگذاری دارند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با تمام توان خود از هنرمندان متعهد و پرتوان فردیس حمایت می کند و از هیچ کوششی در این راه فروگذار نخواهد کرد.
این نمایش به مدت سه روزدر مجموعه پارک جنب اداره ارشاد از ساعت ١٨:٣٠ الی ٢٠:٣٠ برگزار می شود.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.