به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی روز شنبه در اولین دیدار صمیمی با جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گلپایگان در دفتر امام جمعه افزود: باید از ظرفیت های این شهرستان دارای پیشینه کهن فرهنگی، مذهبی، برای پیشرفت آن در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه بهره گیری شود.
وی با بیان اینکه نهاد نماز جمعه، یک نهاد هماهنگ کننده مسائل فرهنگی در هر شهرستان است، افزود: این نهاد می تواند در مقوله فرهنگی یاریگر مسئولان، هنرمندان، اصحاب رسانه و خبرنگاران باشد.
هادی بیاتی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان نیز در این نشست با معرفی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان اظهار امیدواری کرد، با رهنمودها و کمک امام جمعه جدید، گام های خوبی در راستای توسعه فرهنگی و رفع مشکلات و نیازهای این قشر برداشته شود.
همچنین خبرنگاران و هنرمندان حاضر در این نشست نیز با بیان فعالیت ها، بخشی از نیازها و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند.
به گزارش ایرنا، اخیراً در حکمی از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی بعنوان امام جمعه جدید گلپایگان
معرفی شد.
امام جمعه جدید گلپایگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در نماز جمعه هشتم اردیبهشت امسال، معرفی و از خدمات حدود شش ساله حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی امام جمعه پیشین گلپایگان تقدیر شد.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/6027/7138
خبرنگار:محمدحسین توفیقی* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.