به گزارش ایرنا، حسن اسماعیلی روزشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم افزود: با روی کارآمدن دولت یازدهم بارقه امید در حوزه فرهنگ و مطالبه های هنرمندان این شهرستان ایجاد و در این ارتباط با تخصیص اعتبار چندین طرح افتتاح و اجرایی شد.
وی گفت: بهره برداری از پلاتو، تعمیر و تجهیز سالن پیامبراعظم (ص) دیلم و آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی هنری شهرامام حسن بخشی از این طرح هاست.
فرمانداردیلم با تقدیر از فعالیت انجمن های هنری این شهرستان گفت: هنرمندان این شهرستان در تمامی جشنواره ها و مسابقات فرهنگی هنری تاکنون بخوبی درخشیده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر گفت : احداث نگارخانه شهرستان دیلم در سال 95 با اختصاص اعتبار 6میلیارد و 330 میلیون ریال مصوب که با حضور هنرمندان کلنگ زنی می شود.
حمیده ماحوزی، نقش شورای اسلامی و شهرداری را در توسعه فرهنگی شهر بی بدیل خواند و افزود: مسئولان با کمک هنرمندان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی همت و تلاش وافری کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر گفت: ازمجموعه مدیریتی شهرستان دیلم انتظارمی رود در کوتاهترین زمان نسبت به معرفی مدیری توانمند و مورد اقبال جامعه هنری برای تصدی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اقدام کند.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.