به گزارش ایرنا آیت الله حبیب الله مهمان نواز پنجشنبه در نشست نقش رسانه ها در انتخابات این استان اظهار کرد: رسانه ها در آگاهی دادن به جامعه نقش مهمی ایفا می کنند و اکنون هم باید به وظایف خود در این راستا بخوبی عمل کنند.
وی با بیان اینکه همه باید در انتخابات به وظیفه خود عمل کنیم گفت: باید انتخابات را موضوع سرنوشت ساز کشور بدانیم و هر چه باشکوه تر در این مهم شرکت کنیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون دشمنان چشم به این انتخابات دوخته اند افزود: با شرکت پرشور پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهیم داد و آنان را ناامید خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه بر همه مردم واجب است در این دوره از انتخابات پرشور در صحنه حضور یابند گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود بر اهمیت این موضوع تاکید کرده اند.
وی افزود: رسانه ها باید مردم را برای شرکت پرشور در پای صندوق های رای دعوت کنند، رهبری نیز بارها بر نقش رسانه ها تاکید داشته است.
وی اظهار کرد: رسانه ها می توانند بسترهای لازم را برای شرکت در انتخابات فراهم و همچنین وظیفه مهم مردم را به آنان یادآوری کنند.
مهمان نواز با بیان اینکه رسانه ها وظیفه بزرگی بر عهده دارند افزود: از مردم برای این مهم دعوت کنید تا بار دیگر امید دشمنان به ناامیدی تبدیل شود چرا که آنان از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای می ترسند.
وی از مردم خواست تا رای انقلابی و بسیحی را به صندوق ها بریزنند و نقشه های دشمنان را خنثی کنند.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.