شرکت های تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز تبلور اقتصاد مقاومتی هستند
به گزارش ایرنا، نصرالله تاجیک عصر سه شنبه در نشست مشترک با اعضای هیات موسس شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستان های استان اظهار کرد: با مشارکت دادن مردم در فعالیت‌های این شرکت ها می توان توسعه و عمران واقعی را رقم زد.
وی با تاکید بر نقش فرمانداران در دست یابی به اهداف شرکت های توسعه و عمران شهرستان ها افزود: این شرکت ها می‌توانند به عنوان مغز سرمایه گذاری شهرستان ها عمل کنند و کل مردم از سود آنها منتفع شوند.
نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاسیس شرکت های توسعه و عمران شهرستان های کشور گفت: این شرکت ها مکمل بخش خصوصی و یاری دهنده دولت در امور اجرایی و واگذاری ها خواهند بود.

**نقش اقتصاد مقاومتی در طرح تاسیس این شرکت ها
عضو ارشد مجمع استانداران کشور بر نقش تعاونی ها در رشد و توسعه اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: 30 درصد اقتصاد امریکا در حوزه تعاونی ها شکل گرفته است .
حسن نوری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز بر تاسیس هرچه سریعتر شرکتهای تعاونی توسعه و عمران شهرستانهای استان تاکید کرد.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
صفحه اایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.