به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سرهنگ حسین بدری اظهار داشت: در راستای تعاملات به‌عمل‌آمده با نشانگاه‌های اقتصادی و گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی در گرمه اقدام به تصرف غیرقانونی 244 مترمربع از اراضی ملی و ساخت‌وساز کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه نماینده اداره راه و شهرسازی گرمه به محل اعزام شدند، افزود: بنا بر گزارش مأموران متهم اقدام به دیوارکشی دور زمینی که هیچ‌گونه مدرک مالکیتی نداشته و جزء اراضی ملی بود، کرده بود که با دستور قضایی از ادامه کار وی جلوگیری شد.

 جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اینکه ارزش این زمینی 600 میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

شرکت 150 دانش‌آموز بجنورد در مسابقات درس‌هایی از قرآن

مسابقات نهایی درس‌هایی از قرآن با شرکت 150 دانش‌آموز در بجنورد برگزار شد.

مسابقات نهایی درس‌هایی از قرآن با حضور بیش از 150 نفر دانش‌آموز دختر و پسر 27 اردیبهشت در دبیرستان‌های سمیه و دانش بجنورد برگزار شد.

همچنین مسابقات حفظ موضوعی "نورباران" نیز با حضور بیش از 90 نفر دانش‌آموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم اجرا شد.

قیمت پایین آب سبب افت کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: قیمت پایین آب سبب افت کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان می‌شود.

غلامحسین ساقی در دیدار با فرماندار بجنورد اظهار داشت: علاوه بر آن پایین بودن قیمت آب سبب کاهش درآمدها، افزایش زیان شرکت شده است.در حال حاضر آب بجنورد از سد شیرین دره و منابع زیرزمینی واقع در منطقه ارکان تأمین می‌شود.

وی با اشاره به قیمت تمام‌شده آب در شهر بجنورد گفت: قیمت تمام‌شده هر مترمکعب آب که شامل هزینه‌های استحصال، انتقال و توزیع می‌شود، برای شرکت برابر با 10000 ریال است و مبلغی که به‌عنوان آب‌بهاء به ازای هر مترمکعب از شهروندان دریافت می‌شود معادل با 2500 ریال است یعنی برای هر لیتر آب حدود 25 ریال از شهروندان دریافت می‌شود.

محمود ثمینی فرماندارشهرستان بجنورد در ادامه اظهار کرد: اجرای طرح‌های فاضلاب شهری یکی از ارکان اصلی افزایش سطح بهداشت عمومی شهروندان در تمامی جوامع است که وظیفه حساس و خطیری است که بر عهده شرکت‌های آب و فاضلاب نهاده شده و جهت تحقق اهداف نیاز به اقدامی فرا سازمانی دارد که همکاری تمامی سازمان‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 619889
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.