حجت الاسلام علی اکبر صفری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این تعداد مسافر در امام زاده های طرح آرامش بهاری و همچنین زائر سراهای این استان مستقر شدند اظهار کرد: این میزان در مقایسه با پارسال 20 درصد افزایش یافته است.
وی بیان اینکه این تعداد مسافر به علت شرایط نامناسب آب و هوایی و بارش باران در امامزاده های استان اسکان یافتند گفت: این افراد در 33بقاع متبرکه شاخص این استان اقامت داشتند که در این مکان ها انواع برنامه های فرهنگی برای مسافران برگزار و به سئوالات دینی و احکام نیز پاسخ داده شد.
صفری بیان اینکه 38 روحانی از قم در اجرای طرح آرامش بهاری در این استان مشارکت کردند گفت: روحانیون در کنار بقاع متبرکه در قالب طرح خیمه های معرفت است و به مسافران و زائران به مشهد مقدس خدمات ارائه دادند.
وی افزود: در این ایام با برگزاری انواع مسابقات فرهنگی از جمله نقاشی، رنگ آمیزی و سایر به کودکان و نوجوانان نیز جوایزی داده شد.
استان خراسان شمالی با 863 هزار و 204 نفر جمعیت در شمال شرق کشور، بین دو قطب زیارتی مشهدالرضا (ع) و گردشگری شمال واقع شده و هرساله زائران و گردشگران بی شماری از این خطه گذر می کنند.
3007 / 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.