انور بی نیاز روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال بارش باران در شهرستان آستارا بخشی از کوه در محدوده بهارستان این شهرستان در محور آستارا - اردبیل ریزش کرده و باعث اختلال در تردد شده بود.
وی اضافه کرد: پس از سه ساعت تلاش راهداران و با 300 متر مربع آواربرداری با سه دستگاه لودر و کامیون، محور یاد شده بدون وارد شدن خسارت به خودروهای تردد کننده بازگشایی شد.
وی با بیان اینکه 30 راهدار در شهرستان آستارا در طول شبانه روز برای خدمت به شهروندان و مسافران آماده هستند، از رانندگان خواست هنگام بارش باران و برف در محور آستارا-اردبیل با سرعت مطمئنه رانندگی و از توقف در حاشیه جاده به علت ریزش احتمالی کوه خودداری کنند.
فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز میزان بارش در این شهرستان را در 24 ساعت گذشته حدود 21 میلیمتر عنوان کرد و افزود: دمای فعلی آستارا 10 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت هوای آن 48 درصد است و وضعیت جوی 24 ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان، 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.