بهروز یاراحمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهر بروجرد نیز به دلیل شدت بارش ها باید تدابیر لازم را برای جلوگیری از بحران های ناشی از آبگرفنگی وسیلاب ها معابر در نظر بگیریم.
وی میزان بارش باران در24 ساعت گذشته را 16 میلیمترعنوان کرد و ادامه داد: میزان بارش باران در سال زراعی جاری 460 میلیمتربوده که این مقدار در مدت مشابه سال گذشته 419میلیمتربوده است.
رئیس اداره هواشناسی بروجرد اظهار کرد: پیش بینی می شود آسمان بروجرد در 24 ساعت آینده ابری، بارش باران، وزش باد شدید، ریزش برف در روستاها و ارتفاعات وآبگرفتگی معابرهمراه باشد.
یاراحمدی بیان کرد: همچنین بارش شدید باران به صورت متناوب تا روز یکشنبه 6 فروردین ماه در این شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: دمای هوای فعلی بروجرد سه درجه بالای صفر بوده که نسبت به روز گذشته دراین ساعت پنج درجه کاهش یافته است.
یاراحمدی حداقل دمای هوای بروجرد را 2 درجه و حداکثر دما را هفت درجه سانتیگراد بالای صفر عنوان کرد و ادامه داد: این سامانه بارشی یکشنبه 6 فروردین ماه از این شهرستان خارج می شود.
بهرام ترکاشوند رئیس راهداری وحمل ونقل جده ای شهرستان بروجرد نیزدر این رابطه گفت: باتوجه به کاهش دما و نیزریزش برف و باران در محورهای اصلی و گردنه ها نیروهای راهداری درحالت آماده باش بوده و انتظار می رود مسافران و رانندگان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در رانندگی از تجهیزات لازم نیز برخوردار باشند.
7273/6052
خبرنگار : آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد هاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.