به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا ابوالفضلی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی خود در حرم رضوی، از بیکاری و رکود در جامعه اظهار شرمساری کردند که این امر دل هر انسانی را به درد می آورد.
وی افزود: سخنان معظم له، باید در مرحله نخست مورد توجه دولتمردان و سپس قوه قضائیه و مقننه باشد و همه باید بیش از پیش برای حل مشکل بیکاری و رکود موجود در جامعه تلاش کنیم.
خطیب جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گقت: این روزها و درآستانه رقابت های انتخاباتی شاهد توزیع غذا میان مردم توسط داوطلبان هستیم این در حالی است که پیروزی در انتخابات نیازی به سفره پهن کردن ندارد و اگر داوطلبان کارها را از روی اخلاص انجام دهند مردم نیز به آنان گرایش پیدا می کنند.
حجت الاسلام ابوالفضلی تاکید کرد: مردم صبور و متدین ما همواره از انقلاب و نظام حمایت کرده اند.
خطیب جمعه بجنورد به فرا رسیدن یوم الله 12 فروردین اشاره و آن را از اعیاد بزرگ عنوان کرد و افزود: در این روز پس از 2 هزار و 500 سال حکومت شاهنشاهی، مردم با تبعیت از امام خمینی (ره) به جمهوری اسلامی رای آری دادند.
حجت الاسلام ابوالفضلی به روز طبیعت اشاره کرد و گفت: انتظار می رود مردم در روز طبیعت با محیط زیست و محیط زندگی خود مهربان تر باشند و از محیط زیست مراقب کنند.
7185 /1744 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.