محمد تقی ایرانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دومین روز نام نویسی از دواطلبان پنجمبن دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا در خراسان شمالی با استقبال خوبی همراه بود و471نفر داوطلب دیگر در این رقابت های انتخاباتی ثبت نام کردند .
وی با بیان اینکه در روز اول ثبت نام 274 داوطلب نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی خراسان شمالی ثبت نام کرده اند افزود: تعداد ثبت نام کنندگان در دومین روز 2برابر نسبت به روز گذشته افزایش داشت .
ایرانی گفت: 379نفر از دواطلبان ثبت نام کننده در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خراسان شمالی، سابقه نمایندگی در این شوراها را دارند .
به گزارش ایرنا نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا طبق زمانبندی از ساعت هشت صبح 30 اسفندماه همزمان با سراسر کشور دراستان خراسان شمالی آغاز شده و تا 6فروردین ماه ادامه دارد .
ثبت نام از داوطلبان تا از 8صبح تا ساعت 16 هر روز در فرمانداری ها و بخشداری ها و در روز آخر نیز تا ساعت 24 تا ثبت نام آخرین داوطلب، توسط مجریان ادامه خواهد داشت .
تعداد کل صندوق های أخذ رای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را در خراسان شمالی ١٠٦٨ صندوق است که ٣٠٣ صندوق شهری ، ٧٥١ صندوق روستایی و ١٥ صندوق نیز عشایری است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
1744/7189خبرنگار : بتول صارمی **انتشاردهندده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.