محمد تقی ایرانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا طبق زمانبندی از ساعت هشت صبح 30 اسفندماه همزمان با سراسر کشور آغاز شد اظهارکرد : در نخستین روز از نام نویسی، شیروان با 39 نفر داوطلب ثبت نامی و بخش جرگلان با 33 داوطلب و شهر بجنورد با 26 داوطلب به ترتیب شاهد بیشترین حضور داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستایی بوده است.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: نام نویسی از داوطلبان شرکت در رقابت های انتخاباتی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا 6 فروردین ماه امسال ادامه دارد.
به گفته وی ثبت نام از داوطلبان تا ساعت 16 هر روز در فرمانداری ها و بخشداری ها و در روز آخر نیز تا ساعت 24 تا ثبت نام آخرین داوطلب توسط مجریان ادامه خواهد داشت .
ایرانی خاطر نشان کرد : تعداد کل صندوق های أخذ رای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را در خراسان شمالی ١٠٦٨ صندوق است که ٣٠٣ صندوق شهری ، ٧٥١ صندوق روستایی و ١٥ صندوق نیز عشایری است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
1744 **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.