اسد عبدالهی روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع از این تعداد دواطلب ثبت نام شده برای شهرستان خرم آباد سه تن برای شهر سپیددشت، سه تن زاغه، پنج تن بیرانشهر و 35 داوطلب نیز برای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهردر شهرستان خرم آباد مراحل نام نویسی خود را انجام داده اند.
وی ادامه داد: آمادگی برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا در چهار شهر و 297 روستای شهرستان خرم آباد وجود دارد.
فرماندار خرم آباد با بیان اینکه برگزاری این دوره از انتخابات شوراها با دوره چهارم از نظر تعداد اعضا شورای شهرمتفاوت است بیان کرد:
براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر کاهش اعضای شوراهای اسلامی شهرو روستا در کشورتعداد اعضای شورای شهر خرم آباد از 13 عضو به 9 تن کاهش پیدا کرده است.
عبدالهی اضافه کرد: نام نویسی از داوطلبان ازروز 30 اسفند ماه آغاز شده و تا 6 فرودین 96 ادامه دارد که بعد ازاین تاریخ نیزبه مدت یک هفته اطلاعات و سوابق افراد ثبت نام شده از مراجع چهارگانه ثبت احوال، نیروی انتظامی، دادگستری استعلام می شود.
به گزارش ایرنا در اولین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 304 تن در لرستان با مراجعه به بخشداری ها و فرمانداری ها فرآیند ثبت نام خود را انجام داده اند که از این تعداد 146 داوطلب برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهری و 158 تن نیز برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی دراین استان ثبت نام کرده اند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
3210/7273
خبرنگار: محمد یاراحمدی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.