یونس رنجکش در بازدید از دبیرخانه اجرایی ستاد انتخابات آستارا در فرمانداری این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون 11 نفر در حوزه انتخابیه شهر آستارا و 3 نفر در حوزه انتخابیه شهر لوندویل این شهرستان برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کرده اند.
وی افزود: تعداد داوطلبان در حوزه انتخابیه روستایی بخش مرکزی آستارا 13 نفر و در بخش لوندویل این شهرستان نیز 4 نفر است و نام نویسی پنج داوطلب دیگر برای حوزه های شهر و روستا در حال طی مراحل نهایی است.
وی با اشاره به اینکه مهلت قانونی ثبت نام انتخابات تا ششم فروردین ماه است، از داوطلبان خواست ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.
رنجکش بیان کرد: هیات های اجرایی ستاد انتخابات آستارا در مدت قانونی تشکیل شده و هیچ مشکلی در روند انتخابات این شهرستان وجود ندارد.
وی ادامه داد: پس از ثبت نام داوطلبان و دریافت پاسخ استعلام ها بر اساس قانون، کار رسیدگی به صلاحیت آنها آغاز خواهد شد و برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری از اولویت های فرمانداری آستاراست.
فرماندار آستارا اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای بسترسازی جهت تحقق مطالبه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهیم کرد.
رنجکش تاکید کرد: هیچ رفتار فرا قانونی در مسیر بررسی صلاحیت داوطلبان اتفاق نخواهد افتاد و هیات های اجرایی، روند قانونی را طی خواهند کرد تا مردم با‌ اعتماد کامل به مجریان انتخابات، نمایندگان خود را برای شوراهای اسلامی انتخاب کنند.
چهارمین دوره شورای اسلامی شهر آستارا هفت عضو دارد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حدود 98.64 درصد مردم این شهرستان مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.