به گزارش ایرنا سردار علیرضا مظاهری دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت جامعه و پیشگیری از بروز حادثه های احتمالی، در آستانه فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال، با تهیه کنندگان و توزیع‌کنندگان این مواد برخورد می کند.
وی افزود: در این زمینه تاکنون 29 نفر دستگیر شده اند.
مظاهری خاطرنشان کرد: دستگیر شدگان تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می مانند و خودروهایی توقیف شده در این زمینه نیز تا پایان تعطیلات نوروز، توقیف هستند.
وی از مردم خواست برای پیشگیری از بروز حادثه احتمالی و یا وارد شدن خسارت مالی و یا جانی، در شب چهارشنبه آخر سال حتی المقدور از منزل خارج نشوند و یا اگر قصد شرکت در آیین این شب را دارند، با خانواده حضور داشته باشند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی در باره اجرای طرح های نوروزی نیروی انتظامی اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال، سه هزار نفر از نیروها مشارکت دارند.
وی خاطرنشان کرد: 100 نفر از نیروهای مرزبانی، 60 نفر از نیروهای مرکز آموزش ناجا و 40 نفر از نیروهای ستادی، خدمات رسانی در این طرح را بر عهده گرفته اند.
مظاهری افزود: در طرح نوروزی، علاوه بر پاسگاه ها و کلانتری های موجود، 9 ایستگاه توسط پلیس انتظامی، 12 ایستگاه توسط پلیس راهور و 13 ایستگاه توسط پلیس راه دایر می شود تا خدمات رسانی به مسافران و نیز هم استانی ها با کیفیت بهتری انجام شود.
طرح نوروز 96، از 25 اسفند ماه آغاز و تا نیمه فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.
1744/7185 / خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.