به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی روز یکشنبه در جمع نیروهای شرکت مخابرات به مناسبت سالروز ولادت حضرت ام المبنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا، روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: اگر خون پاک شهدا نبود تاکنون انقلاب بخاطر هجمه ها، تهاجم ها و تهدید ها شکست خورده بود.
وی اظهار کرد: امروز کنار سفره شهدا نشسته ایم مواظب باشیم که نمکدان نشکنیم چرا که برخی ها هم اکنون از نظام حقوق می گیرند، از مزایا استفاده می کنند اما نق های نیش دار می زنند که این حرکات خیلی ناسپاس است.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه حضرت ام المبنین (س) مادر چهار شهید کربلاست افزود: ولایت مداری را باید از ایشان یاد بگیریم که در یک روز چهار فرزند خود را تقدیم اسلام کردند.
حجت الاسلام یعقوبی به تربیت خانوادگی این بانوی نیز اشاره ای کرد و افزود: زنان ما باید هم اکنون سیره ایشان را الگوی خود قرار دهند.
وی در خصوص شخصیت بزرگوار حضرت ابوالفضل(ع) یار باوفای اباعبدالحسین (ع) گفت: متاسفانه این شخصیت والا مقام شعارهای آموزنده ای دارد که باید در جامعه فرهنگ سازی شود.
وی به ولایت مداری ایشان تاکید کرد و افزود: در مواجه با دشمنان فرمودند، هرگز من را نمی توانید از امام جدا کنید حتی اگر دست و پاهای من را قطع کنید.
وی از خانواده شهدای شرکت مخابرات این استان قدر دانی کرد و گفت: جوهر کار مخابرات زیبا، ارتباط دهنده و تسهیل گری است که نیروهایی خوب و اخلاقی نیز در این مجموعه فعالیت می کنند.
علیرضا هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی ضمن قدردانی از نیروهای این شرکت بخصوص خانواده شهدا گفت: از خود گذشتگی خانواده های شهدا قابل قیاس با شهدا است.
در این دیدار از خانواده شهدایی که در شرکت مخابرات خراسان شمالی مشغول به کار هستند قدردانی شد.
خراسان شمالی با جمعیت 941 هزار نفری سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.