استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: 600 واحد مسکونی ساخته شده توسط کمیته امداد امام خمینی(س) آماده بهره برداری است.

استاندار خراسان شمالی گفت: کمیته امداد امام خمینی از سال گذشته ساخت ۸۵۰ واحد مسکونی را در برنامه داشت که اکنون ۶۰۰ واحد آماده بهره برداری است.

به گزارش جماران، محمدعلی شجاعی ظهر چهارشنبه در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به ایجاد وحدت بین اجزای حاکمیت در خراسان شمالی گفت: هرچند کمبودها و کاستی‌های زیادی در استان داریم اما با وحدت ایجاد شده آنها را رفع خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی مردم این استان را همراه با نظام معرفی کرد و ادامه داد: در ماجراهایی همچون اغتشاشات که خراسان شمالی سفید بود و یا در انتخابات مجلس که آمار مشارکت استان ۱۵ درصد بالاتر از میانگین کشور بود، مردم همراهی خود را ثابت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه مسئولان کاهش تعداد افراد تحت پوشش است و نه افزایش آن، افزود: باید به قشر تحت پوشش استان در حوزه‌های مسکن، ایجاد اشتغال و درآمدزایی پایدار بیشتر کمک کنیم.

شجاعی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای مسکن سازی در استان گفت: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان میزان مسکن مورد نیاز برای خراسان شمالی را احصا کرده‌ایم.

وی افزود: از سال گذشته در همکاری با بنیاد مسکن ساخت ۶ هزار و ۴۵۰ واحد آغاز شد که تا چند روز آینده بخشی از آنها افتتاح می‌شود.

شجاعی از آغاز ساخت ۳ هزار و ۲۵۰ مسکن توسط ستاد فرمان امام خبر داد و گفت: ۲ هزار واحد با همکاری سپاه استان و با تجهیزات کامل و ۸۵۰ واحد توسط کمیته امداد که ۶۰۰ واحد به زودی به بهره برداری می‌رسد در برنامه قرار دارد و همچنین هزار و ۵۰ واحد مسکن مهر نیز در سال گذشته تکمیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.