مدیر کل کمیته امداد ایلام اعلام کرد: 85 درصد مشاغل مددجویان کمیته امداد ایلام پایدار است.

مدیر کل کمیته امداد ایلام با اشاره به اینکه ۸۵ درصد مشاغل مددجویان کمیته امداد ایلام پایدار است، افزود: منابع موجود جوابگوی سطح نیازهای استان نیست.

به گزارش جماران، قنبر موسی نژاد ظهر امروز شنبه  در دیدار با سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس گفت: توسعه و پشرفت استان ایلام و محرومیت زدایی از این استان نیازمند نهادینه شدن فرهنگ کار و تولید و فراهم شدن زمینه چنین رویکردی است.

وی گفت: اشتغال گریزی و تمایل به دریافت کمکهای بلاعوض یکی از مشکلات در زمینه خدمت رسانی به مددجویان این استان است که باید تلاش شود چنین رویکردی در استان تغییر کند.

مدیر کل کمیته امداد ایلام افزود: به خاطر سطح محرومیت ها در استان ایلام، منابع و کمکهای مردمی به این نهاد محدود و جوابگوی سطح نیازهای استان نیست به این خاطر بخش عمده منابع مردمی این استان از طریق استانهای دیگر تأمین می شود.

وی افزود: امیدواریم از ظرفیت مجلس و نمایندگان خوب این استان در زمینه کاهش محرومیت های این استان به خوبی استفاده شود و وضعیت استان تغییر کند.

موسی نژاداضافه کرد: بیش از ۸۵ درصد مشاغلی که توسط کمیته امداد این استان ایجاد شده پایدار بوده و منجر به کسب درآمد و تولید شده اند.

وی گفت: مهمترین مشاغلی که توسط کمیته امداد برای نیازمندان استان ایجاد شده مشاغل خرد و خانگی بوده و خانواده نیز از چنین مشاغلی استقبال بیشتری به عمل آورده اند.

وی بیان کرد: یش از هزار خانواده از جمعیت معاودین در استان ایلام نیازمند حمایت و کمک هستند که به دلیل وجود موانع قانونی و نبود سازو کارهای مشخص، کمیته امداد نمی تواند به صورت قانونی به این خانواده ها کمک کند که در این زمینه درخواست داریم نمایندگان استان در مجلس این مهم را پیگیری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.