حسن اسماعیلی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: پیرو فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش گسترده کمک مومنانه در راستای حمایت از قشرهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، کمیته امداد این شهرستان با همکاری نیکوکاران و مرکزهای خیریه بسته‌های معیشتی به ارزش افزون بر پنج میلیارد ریال تهیه و بین مددجویان و آسیب‌دیدگان توزیع کرد.

وی بیان کرد: ۹۷۰ میلیون ریال نیز به صورت نقدی به حدود ۳۰۰ بیمار صعب‌العلاج از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون در راستای رزمایش کمک مومنانه و حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر از شیوع کرونا کمک شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران‌وبیدگل اضافه کرد: از ابتدای ماه رمضان تا کنون هر شب ۵۰۰ پرس غذای گرم با همکاری مرکز ولایت نیکوکاری بیدگل تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود که این کار خیر تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به در پیش بودن عید فطر و آمادگی کمیته امداد برای دریافت زکات فطریه گفت: همه مرکزها و انجمن‌های خیریه باید برای جمع‌آوری مبلغ از شورای زکات شهرستان مستقر در کمیته امداد امام (ره) مجوزهای لازم را دریافت کنند.

رزمایش "مواسات" همدلی و کمک‌های مومنانه پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتر برخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان‌ها از جمله اصفهان در حال انجام است.

نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار در حال حاضر زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در آران و بیدگل هستند.

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.