فرماندار آران‌وبیدگل چهارشنبه‌شب در این آیین گفت: به دنبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک‌های مومنانه به نیازمندان، خیران و شهروندان این شهرستان افزون بر سه هزار بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان آماده کردند.

اسماعیل بایبوردی اضافه کرد: خیران و مردم این شهرستان در ۲ ماه گذشته پیشتاز در کمک برای مقابله با بحران کرونا بودند، چنانچه رقم کمک‌های خیرین افزون بر ۴۰ میلیارد ریال بود که همچنان هم ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ما توانستیم با تلاش‌های ارگان‌های دولتی از جمله شبکه بهداشت و درمان، همکاری‌های خوب مردم و کمک‌های خیرین به مدیریت کرونا دست پیدا کردیم و بر اساس اعلام وزارت بهداشت به وضعیت سفید در بین شهرستان‌های کشور رسیدیم.

فرماندار آران‌وبیدگل به همکاری و همراهی علما و روحانیون این شهرستان اشاره کرد و افزود: این همراهی‌ها موجب همدلی و هماهنگی بیشتر مردم شد که بسیار ستودنی است.

کمک‌های مومنانه در طول سال تداوم یابد

امام‌جمعه آران‌وبیدگل نیز در ادامه اظهارداشت: پس از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در مورد لزوم کمک‌های مومنانه، یک بسیج خوبی در کشور شکل گرفت و این شهرستان پیشتاز اجرای رزمایش مومنانه در استان شد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی بیان کرد: این یک نمونه واقعی از اطاعت از ولایت امر است که همگان فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب می‌دانند و لبیک می‌گویند.

وی تاکید کرد: کمک مومنانه فصلی نیست و نباید تنها مختص یک زمان خاص باشد چنانچه ضروری است در طول سال هم ادامه داشته باشد.

امام‌جمعه آران‌وبیدگل افزود: این شهرستان به نقطه مطلوبی در مبارزه با کرونا رسیده است و در این راستا ضرورت دارد، همچنان مردم هشدارهای وزارت بهداشت را جدی گرفته و الزامات را رعایت کنند تا این دوره را هر چه زودتر به پایان برسانیم.

مدیر اجرایی آستان امامزاده هلال ابن علی (ع) هم گفت: امشب شاهد دومین رزمایش کمک‌های مومنانه با محوریت این آستان مقدس هستیم چنانچه یک‌هزار بسته معیشتی با ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه و توزیع می‌شود.

سید جواد تکیه تشریح کرد: نزدیک به ۷۵۰ بسته معیشتی هم در مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه با ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

وی بیان کرد: این تلاش‌ها در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است که همچنان با تلاش های مردم و خیرین این شهرستان ادامه خواهد داشت.

حدود ۷۰۰ نفر مستمری بگیر تحت حمایت بهزیستی و نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در آران‌وبیدگل هستند.

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.