به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در حاشیه آئین توزیع بسته‌های معیشتی توسط کمیته امداد، اظهار کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مؤمنانه، استان خوزستان با انجام فعالیت‌های مختلف در این زمینه پیشگام بوده است.

وی افزود: ما کمک‌های خود را در دو بخش «سازمان‌های حمایتی» که افراد تحت پوشش خود را حمایت و می‌کنند و دیگری «کمک مؤمنانه» برای نیازمندانی که پیش از کرونا با تلاش خود زندگی را می‌گذراندند، انجام دادیم اما به دنبال تصمیمات ما برای مقابله با کرونا زندگی آنها با مشکل و سختی روبه‌رو شده است و ما باید کمک کنیم در این دوران افراد بتوانند به زندگی عادی خود برگردند.

استاندار خوزستان با عنوان اینکه امروز ۵ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع می‌شود، بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۲ هزار بسته معیشتی با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) بین نیازمندان توزیع شده است.

شریعتی تصریح کرد: برای افرادی که در جریان شیوع کرونا از لحاظ معیشتی آسیب دیده‌اند اما تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نبوده‌اند تا امروز ۱۸۰ هزار بسته معیشتی را از طریق بسیج توزیع شده است و امروز نیز ۳۰ هزار بسته دیگر را از طریق هلال احمر توزیع خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم بسته‌های باقیمانده تا پایان ماه رمضان امسال توزیع شود و ما بتوانیم از طریق خیران، شرکت‌ها و دستگاه‌های توانمند استان به‌وسیله بسیج و با همکاری فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌ها این کمک‌ها را در سطح استان توزیع کنیم و همچنین وظیفه انسانی و دینی خود را در ماه رمضان در حد توان عمل کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.