به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی چهارشنبه در حاشیه آیین توزیع بسته های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در بین خانواده های نیازمند در محل مصلای اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون کمک های مومنانه استان خوزستان در این زمینه پیشگام بوده است.

وی گفت: این کمک ها به خانواده های نیازمند زیر پوشش سازمان های حمایتی و خانواده های  نیازمند آسیب دیده از کرونا تحویل داده می شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: در راستای کمک به افراد زیر پوشش سازمان های حمایتی کمیته امداد امام(ره) خوزستان تا امروز ۳۲ هزار بسته معیشتی توزیع کرده و امروز نیزپنج هزار بسته دیگر در میان افراد زیر پوشش خود توزیع می کند.

وی گفت: از ابتدای ماه رمضان تا کنون در قالب طرح کمک مومنانه ۱۸۰ هزار بسته معیشتی از طریق بسیج در استان خوزستان توزیع شده و امروز ۳۰ هزار بسته دیگراز هلال احمرخوزستان توزیع خواهد شد .

استاندار خوزستان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از طریق خیران و همچنین شرکت ها و دستگاه های توانمند استان و بسیج و با همکاری فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان ها این کمک ها را در سطح استان جمع آوری و توزیع کنیم و به فرمایش مقام معظم رهبری و همچنین وظیفه انسانی و دینی خود در ماه مبارک رمضان عمل کنیم.

رزمایش کمک مومنانه برای کمک به خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا در پی فرمایش مقام معظم رهبری در سطح کشور درحال اجرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.