محمد محمدی فرد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در استان البرز بیش از ۵۲ هزار نیازمند تحت حمایت دایم و  دهها هزار نیازمند به صورت موردی، برای رفع نیازهای معیشتی به دفاتر کمیته امداد امام(ره) و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل و هم‌افزایی با این نهاد مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شرایط خاص اقتصادی و شیوع بیماری کرونا  سبب شده تا  رسیدگی ویژه به وضعیت معیشتی این قشر را برای متولیان امور  و خیران بیش از پیش ضروری  شود.

محمدی فرد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از فرمایشات خود در روز نیمه شعبان خواستار برگزاری رزمایش گسترده همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان  شدند تا از رمضان امسال خاطره‌ای خوب در اذهان مردم باقی بماند.
وی یاد آورشد: به‌همین منظور کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با هدف کاهش آلام نیازمندان و به مدد و یاری خیران، در اقدامی جهادی، تمام ظرفیت مقدور را برای توزیع گسترده ارزاق و مایحتاج فقرا در ماه مبارک رمضان بکار خواهند بست.

وی از عموم نیکوکاران و آحاد مردم البرز خواست  برای مشارکت در این رزمایش گسترده معنوی و انسانی کمک های خود اعم از نقدی و کالا را به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام(ره) و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز تحویل دهند.

 همچنین بنابر اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز برای  هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر شماره تلفن‌ تماس ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به نیکوکاران شده و شمارکه کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نیز برای واریز وجوه نقدی درخدمت خیر اندیشان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.