حکمت الله عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه شرایط  ناشی از انتشار ویروس کرونا، ماموران این شرکت برای ثبت میزان مصرف به منازل مراجعه نکردند اما با توجه به همخوانی تولید و مصرف، افزایش آب مصرفی مشخص شده است.

وی وارد مدار شدن چاه جدید آب شرب شهر فاروج را از عوامل موثر در عدم بروز مشکل کمبود آب عنوان کرد و گفت: در اسفندماه سال گذشته، چاه جدیدی حفر و در پایان همان ماه به صورت موقت وارد مدار مصرف شد تا در اوج مصرف بویژه در شرایط پیش آمده، شهروندان دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه اعتبار حفر چاه جدید از منابع طرح های عمرانی استانی تامین شده، گفت: ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای تملک زمین، حفر چاه و برق رسانی آن هزینه شده و ۲ میلیارد ریال دیگر هم برای تکمیل اتاقک چاه، حصارکشی، جاده و محوطه سازی این طرح جذب شده که با تعیین پیمانکار این اقدامات آغاز می شود.

عزیزی با بیان اینکه افزوده شدن یک چاه به منابع تامین کننده آب شهر فاروج به معنای بی توجهی شهروندان به صرفه جویی در مصرف آب نیست، افزود: ضرورت مصرف بهینه با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا بیشتر شده است.

وی بدون اشاره به رقم معوقات وصولی گفت: هرچه وصول قبوض بیشتر باشد خدمات دهی تسهیل می شود و با توجه به علی الحساب بودن قبض های صادره، امیدواریم همه شهروندان با واریز ارقام آن به خدمت رسانی بهتر شرکت کمک کنند.

عزیزی با تاکید بر نظارت شهروندان بر شمارشگرهای خود با قطع شیرهای آب و بررسی فعالیت یا عدم فعالیت آن با توجه به مراجعه نکردن ماموران برای ثبت میزان مصرف، گفت: در صورت وجود ترکیدگی با این نظارت ها می توان زودتر اقدام به برطرف کردن مشکل کرد.

وی گفت: بعد از بهبود شرایط و ثبت میزان مصرف، مابه التفاوت بعد از کسر رقم علی الحساب پرداخت شده، ثبت می شود تا عدد واقعی در دوره بعد پرداخت شود.

در شهر فاروج ۵ هزارو ۹۰۰ اشتراک در بخش خانگی، تجاری و اداری از خدمات آب و فاضلاب استفاده می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.